حفاری چاه آب در شهریار

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

حفاری چاه آب در شهریار
آب مایع حیات است و از قدیم مورد توجه بشر بوده است. امروزه مصرف بی رویه آب موجب شده است تا با کمبود آب در برخی از استان ها و شهرستانهای استان تهران مواجه شویم. در شهرستان شهریار کم آبی یکی از جدی ترین دغدغه های کشاورزان و باغداران این شهرستان می باشد.

در حال حاضر باغداران و کشاورزان در شهریار برای دستیابی به آب، باید چاه هایی به عمق دو هزار و 500 متر حفر کنند که این امر بسیار نگران کننده و نیاز به یک تیم فنی و مجرب دارد که در زمینه حفاری چاه آب خبره باشند. قبل از این آب کشاورزی، کشاورزان شهرستان شهریار از رودخانه کرج تامین می شد و باغات از لحاظ املاح موجود در آب غنی می شودند ولی اکنون آب رودخانه کرج به شهرستان شهریار نمی رسد و آب شرب مصرفی نیز فاقد املاح مورد نیاز می باشد. و این امر باعث شده تا نیاز به حفر چاه آب در شهرستان شهریار امری ضروری و حیاتی برای باغداران و کشاورزان شهرستان شهریار به حساب بیاید. ولی با شرایط شهرستان شهریار از لحاظ عمق چاه آب باید حفر چاه آب در این شهرستان توسط تیم فنی و علمی که از هر نظر در زمینه حفاری چاه آب تجربه دارند انجام پذیرد. شرکت حفاری چاه آب چشمه آوران با مدیریت ولی آقا محمدی با بیش از سالیان سال تجربه در زمینه ی حفاری چاه های عمیق و نیمه عمیق آب، لایروبی، کف شکنی و فرچه زنی و نصب و راه اندازی انواع پمپ های آب الکترو پمپ های شناور شفت غلافت و کف کش آماده ارائه خدمات به باغداران و کشاورزان عزیز شهرستان شهریار می باشد. به طور کلی حفاری چاه آب به چند طریق انجام می‌پذیرد و رواج دارد.
حفاری چاه آب در شهرستان شهریار به روش ضربه ای:
حفاری چاه آب به روش ضربه ای که توسط یک مته بزرگ و سنگین انجام می شود. ضربات متعدد مته در روش حفاری ضربه ای باعث خورد شدن سازنده های زمین شده و به این ترتیب اقدام به حفاری چاه آب می شود. حفاری چاه آب به روش ضربه ای مناسب محل های با رسوبات دانه درشت و سنگ ها و شن ها می باشد. در روش حفاری چاه آب به روش ضربه ای پس از اتمام عملیات حفاری برای جلوگیری از ریزش دیواره های چاه، درون چاه آب لوله جدار گذاشته می شود.
حفاری چاه آب در شهریار به روش چرخشی:
در این روش از حفاری که مته به یک لوله تو خالی که حاوی گل حفاری می باشد وصل می شود و توسط یک موتور به چرخش در می آید چرخش حاصل از مته موجب خورد شدن سازندها و سنگ‌های کف زمین می شود و در حین چرخش مته گل حفاری از سرمته خارج می شود که از مزیت های گل حفاری می توان به خنک کردن سرمته در حین عملیات حفاری و خارج کردن ذرات و خرده سنگ ها از داخل چاه به بیرون اشاره کرد.
حفاری چاه آب در شهریار به روش چرخشی
حفاری چاه آب به روش چرخشی مناسب محل های با ذرات و سنگ ها و شن های دانه ریز می باشد. که این نوع از روش حفاری در مناطقی با رسوبات دانه درشت نیز قابل اجرا می باشد ولی به دلیل وجود گل حفاری در این نوع از روش حفاری، گل حفاری موجب بسته شدن منافظ رسوبات دانه درشت شده و آبدهی چاه آب را کاهش می ده به همین دلیل حفاری چاه آب به روش چرخشی برای محل های با رسوبات دانه درشت توصیه نمی شود.
حفاری چاه آب در شهریار به روش دستی
حفاری چاه آب به روش دستی یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین روش های حفاری می باشد که توسط مقنی انجام می شود که زمان بر می باشد. روش حفاری چاه آب دستی مناسب چاه های آب کم عمق و سطحی می باشد.
شرکت حفاری چاه آّب چشمه آوران در مورد حفاری چاه آب عمیق و نیمه عمیق و روش های حفاری چاه آب مناسب آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به باغداران و کشاورزان شهرستان شهریار می باشد تا بلکه توانسته باشد توسط تیم فنی و مجرب خود از مشکلات باغداران و کشاورزان شهرستان شهریار کاسته و بهترین خدمات را در زمینه حفاری چاه آب به این عزیزان ارائه دهد.

تماس تلفنی